=)

Heej kom hem nyss idag taggade jag t stan vid 3 mötte amina och vanessa i gallerian .. vi gick runt ett tag sen kom mona och natha mulatt .. vi va i stan lite sen taggade amina och vanessa heem jag ,natha och mona va kvar och planerade lite grejer till nyår sen gick vi till hötorget däär vi träffade den KONSTIGASTE MÄNNISKAN JAG NÅGONSIN TRÄFFAT !!! han ville betala oss för att vi skulle spottta på honom och han skulle köpa gratis hink till oss :O .. han skulle ge oss typ 700 kronor för att spotta i hans ansikte nåra gånger var ... vi spottade en gång i fick 100 kronor .. sen fick han flipp för att vi typ inte ville spotta på han så vi fick bara 100 kr sen han gick därfråån HAHAHAHA :P sjuuk gubbe han ba jag tcker det är härliigt sen när vi spottade på marken han blev fett psykand han ba MEN SPARA DÅ :@@@ HAHAHAHAAHAHHA sen han ba kan ni skratta medans ni spottar på mej :S asså sjuuuuuuuuuuuuuuuuuk ... men yallafall me dom 100 kronorna åkte vi till donken i kista och ååt maat för HAHAHAHAH såklart ... sen åkte natha hem ,jag och mona åkte till akalla för vi skulle hitta en grej men de gjorde vi inte så vi giick till husby frpn akalla sen åkte vi heem ! :) bildeer kommer snart snart .. väntar på att jag ska få dom från mona<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0