heej

förlåt har inte hunnit skriiva :P
igåår efter skolan taggade jag,mona och aylin till stan jag köpte 2 klänningar och ett linna lägger in bilder på de jag köpte sen. efter de taggade vi hem aylin och kollade på filmen gladiator tyyp de va våran historia läxa hahah fett tråkig och lååång film pågud !!!! första halvan vi garvade snackade och sånt ,sen vi rökte vattenpipa medans vi kollade på filmen haha sen efter typ 1 och en halv timme pallade jag och mona inte kolla längre så vid klockan 11 gick vi ut me aylins hund lite sen 12 åkte mona heem och jag sov hos aylin.

idag försov vi oss och mona oxå :P vi missade första lektionen ..inte så ovanliigt seen idag fick vi reda på våra betyyg är inte nööjd alls :( meen ajaa hade fett kul i skolan idaag vi garvade så mycke asså !! sen när alla hade slutat satt jag amina golnaz och malin kvaar vi gick in i biblioteket och släände neer ALLA böckerna hahahaah deckade asså ..<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0