hemma igen :)

haha idag i skolan hade vi matte prov -.- och tyyp ingen kunde något och våran klass är så knas så vi fick ha typ 3 lärare i klassrummet och 2 lärare stog utanföör .. fick psykos som att vi har gjort något brott elr något :@@@
efter skolan taggade jag,mona,aylin,amina och golnaz till kista centrum köpte 2 adidas tröjor och nagelack...
seen satte vi oss och ååt i mcd chillade lite däär sen taggade alla hem !
Nu ska jag platta håret ,sen ringa till mona för hon ska hjälpa mej me engelska redovisningen som jag har imorron ,sen ska jag fixa naglarna :)
häär är mina adidas tröjor

deen röda är mycke mörkare den ser heelt rööd ut på bilden :P

har inga speciella planer för helgen ... ska på feest i rågsved me tjejerna imorron om jag pallar :P sen resten av helgen jag vet inte <3
häär är lite bilder från idaag :)

aylin och natha påväg t skolan.   mona och jag i kista        aylin,mona o jaag i kista


Svar på kommentar


Diiinaa:P
om HAHAHAHAHA:
shuue
tung blogg,
du gjorde så att jag tänker skaffa en blogg nu men hhah haru några bra tips? vart man kan hitta bra designe? o sånt?

Svar: heej :) haha tack .. gör så neej vet inte uppdatera så ofta du kan,lägg in många bilder, och designer jag vet inte jag gör mina på photo shop på datan :P

Kommentarer
Postat av: sdj

Snygga koftor!

och snygg header=D

2009-12-04 @ 23:39:26
URL: http://blackorwhite.devote.se
Postat av: emilia

Tack tack :)

2009-12-05 @ 13:21:11
URL: http://emiliajasmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0