home

shuue kom hem tyyp 12 idag taggade jag och mona t stan där träffade vi hennes kusin vii kollade runt i affärer och sånt .. asså de fanns bokstavligen INGENTING jag pissar på deras grejer som dom har rea på :D palla rea aså :)
meen mona köpte iaaf en kamera ingen kan ana huuuuuur myycke vi krigade tills vi hittade den där kameran asså säger bara vii giick ,åkte,ramlade,blev blöta vii koom fram halv döda .. ni skulle sätt våran reaktion när vi hittade elgiganten
Jag- MOOONAAAAAA :D:D:D:D:D:D EEEEELGIIIGAAANTEEEN
mona-JAAAAAAAAAAA OMG :D:D:D:DD:D: hon börjar springa hoppa och grejer
sen en snorunge ba - ey bre de e bara elgiganten -.-
HAHAHAHAHAHAHAHHA feett synd :P ingen fattar säkert inte ens va jag snackar om men jag skiiiteriiiyyy :) HAA!!!
yallafall imorron ska jag bara vara hemma .. på dagen iaf mona kanske kommer dit sen vi får se va som händer på kvällen ... är skiit trött nu ska sova !! imorron jag lovar ska hitta sladden till mammas data ska lägga upp lite nya bilder :D men pallar inte nu är för trött godnatt <33
jag och bebisen nima :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0