iskaaaaaaallt

kom heem nyss .. har faaan åkt runt hela sthlm idag me amina  och natha idag och krigat efter en grej soom vi inte ens fixade tillslut -.- meen vi ska fixa de imorron ist !! :) typ vid halv 6 åkte natha heeem jag och amina åkte till hallonbergen där träffade vi golnaz sen åkte jag hem .. och amina och golmaz åkte typ till någon match :P
vi har gäster nu -.- iranier asså fett högljudda de känns som att hela iran plus några fler är häära haha ..
imorron ska jag trräffa en hemlig person ;) .. sen ska jag träffa amina och fixa den dära grejen <3
jag och sharon i sommras :)
sofia om 2009 test:
meen alla vet att du röker bara att säga det ist för "hemligt"
svar: vadå alla vet att du röker .. berej snacka inte skiit haha fett synd jag säger vad jag vill vem är du som ska säga vad jag ska säga ?!??! hemligt hemligt hemligt hemligt vaaa ska du göööraa :D

Kommentarer
Postat av: sofia

shit ta det lungt, jag bara kommenterade det. du får säga hemligt hur mycket du vill. sa inte åt dig vad du fixk skriva eller inte

2009-12-29 @ 22:28:35
Postat av: Anonym

e du o mona osams med aylin??? har ni bråkat lr vad har hänt??? du e fett sööt:) tung blogg emilia:) puss&kram

2009-12-30 @ 22:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0