lördag

shoo :)  igåår åkte jag till hallonbergen och träffade golnaz vi åkte till näckrosen och hämtade pengar från hennes kompis ,sen taggade vi till tensta och hämtade en grej sen taggade vi till hallonbergen där amina,malin,linn,yvonne,aleks och ewin va vi va där ett tag sen kom mona och aylin då taggade vi till festen ... de blev knaas tensta barnen kaosade så dom ställde in feesten haha :/ .. kom hem typ halv ett deckade direkt ..
nu har jag ätit och snackat me aylin .. ska ringa mona snart oxå :)
ikväll ska mona aylin och jag till mansour iranie konsär hahah i alviik tyyp .. kan inte lägga in bilder från igår för min data e knaas ! <3




hahaha minnen me låten

Kommentarer
Postat av: daniella

såg dig i hallonbergen igår :P

2009-12-12 @ 15:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0