nyår :D

TAGGAAAAAAD :D
iförrigår sov negar hos meej .. igår åkte vi till staaan negar köpte hårörlängning .. sen åkte vi till kista och åt på mcd och jag köpte flääshiga stövlar till ikväll .. sen kom mona ,jag och negar mötte henne . vi fortsatte kolla på kläder lite sen åt vi på mcd igeen haha :P seen åkte jag,mona och negar till sumpan och solade till idaag GHAHAHA vi hade fett kul i solariumet :P sista minuten innan dom stänger klockN 10 VI bombar solariumet :P seen gick vi t mcd igen och ååt hahahahahaah fett tjocka sen träffade vi några i sumpan och fixade en grej till idag :)
nu har jag duschat .. ska fixa naglarna och håret till ikväll ,vet inte än va jag ska ha på mej de står mellan 2 klänningar från gina hehe :P .. mona ska komma till mej när hon vaknat IÅÅÅR MONA !!! -.- vi ska fixa oss och såånt sen kommer tjejerna hit hem till mej ,vi ska förfesta häär sen vid 11 ska vå åka t stan och kolla på raketerna .. sen efter de bliir de feeeeest :D längtar asså ,vi kommer ha feett kul :)
jalla ska välja kläder nnu skriver seen puss<3
GOTT NYTT ÅÅÅR !!! :)<33 vi hörs nästa år hahaha :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0