stan

heej :)
igåår åkte jag t uppsala,mamma skjutsade mej t stan därifrån tog jag bussen t gottsunda ,sonya mötte mej i gottsunda centrum sen taggade vi hem till henne ,, sen gick vi hem till omar vi satt och chillade där ett tag sen taggade jag t nybygård på en fest hade saknat doom !! kom hem typ 2 3 på natten<3
nu har jag ätit fixat mej .. väntar på att mona ska bli klar sen ska vi t stan och flipp shoppa HAHAH de mellandagsrea :D :P .. vi ska dit me hennes kusin :) jalla skriver när jag kommit heem !! kan inte lägga in nya bilder heller min data är inte fixad än !! :@@@
peri,jag och mona i sommras typ 6 på natten ? -.- <3

Kommentarer
Postat av: Mona

ridam be heykalet dokhtar !

din stekare vänta bara om jag ska nämna en ända gång till när jag åker till stockholm.

hare bra HAY !

2009-12-30 @ 22:24:50
URL: http://monarouz.blogg.se/
Postat av: EMILIA

DU ÄR JU I IRAN :O :@@@@ :( HUR SKA JAG SÄGA TILL DEJ NÄR DU ÄR I IRAN OUFT FLIPPNATION

2009-12-31 @ 12:40:05
URL: http://emiliajasmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0