Svar på kommentar

sarah om låten:
ditt hår är skit fint :) hur har det blivit så långt ? har du sparat ut det ? vad använder du för shampo/balsam/hårprudukter ,brukar du locka och platta ditt hår eller har du ditt naturliga ? 
snälla svara ! Din blogg är bäst puss

svar: taack så mycke :O jag hatar mitt håår hehe :P .. jag har typ sparat de i 2 år kanske ?
jag använder bara vanlig fruktis shampo och balsam , använder inte hårprodukter typ lägger bara moss när jag inte plattar , plattar ibland bara ,plattade ofta förut men de sliiter fett mycke på håret så använder tyyp mest moss bara ochh har vågigt/lockigt :P
hoppas du har fått bra svaar .. tack tack :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0