svar på kommentar

diiana om laak shhoo:
hej jag såg dig i kista .. du kollade snett på mig :S Brukar du kolla snett på folk du inte känner ? 

är du kaxig och bråkig ? det såg ut som det haha
gillar din blogg :)

svar: hej haha oj gjorde jag :O de va inte med mening isf !! :/
neej jag brukar inte kolla snett utan anledning ,men iband kan jag väll göra de utan att tänka på de ..
jag är aldrig kaxig utan anledning !! .. aa om någon sagt något så aaa jag kan bråka men de e inte som att jag är ute efter bråk elr går och bråkar me folk som inte gjort något !!
och den gillar dej haha :D
sitter och snackar me mona i lur just nu .. hon ska komma hit snart tror jag sen ska vi typ chiilla lite fixa oss och sånt sen tagga ut vet inte va vi ska göra än men något kommer vi hitta på föör båda vill ut idag hehe <3

Kommentarer
Postat av: mmonna

emilia är skit kaxig akta er grr... hon slår sönder alla och ja hjälper till :D

2009-12-23 @ 16:01:00
URL: http://mmonna.blogg.se/
Postat av: emilia

HAHAHAHA .. aaa bråka nte me emilia och mona asså hahahahahaha <3

2009-12-23 @ 16:14:40
URL: http://emiliajasmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0