...

PERSONLIGT
Vad heter du: Emilia Jasmin Gholamy
Hårfärg: svart
Ögonfärg: bruna
Vart kommer du ifrån: iranie,lite turk ovh syrian
Födelsedag: 07-10-1993
Bor: sthlm,slona

SENASTE PERSON SOM
Du sov med: Mona
Du fick sms av: amin
Du ringde: mona
Som ringde dig: Sonya
Du åkte till stan med: mona och aylin tror jag
Du kramade: min syster
Som skrev till dig på msn: bahareh
Du träffade: mona,linn,amina,mina
Du nuddade: venne :O
Du kysste: ******
Du pratade med: Sonya
Du msnade med: bahareh
Du skällde på: mamma

DAGENS
Humör: sjuk och uttråkad
Klädsel: mjukis byxor,hoodtröja
Tid du kom hem: varit hemma hela dagen :(
Köp: inget
Mat: kyckling me ris 
Smink: inget
Låt: Feel It-tiesto Feat. Three Six Mafia,Sean Kingston,Flo Rida 
Måste: städa rummet
Vill ha: mkt
Fundering: inget ?
Tråkigaste: att va hemma på en LÖRDAG :@@@
Längtan:
..

LITE SAKER

Vad ska du göra under veckan: skola,vänner
Hur går det i skolan: bättre än två veckor sen iaf hah
Har du pojkvän: ne
Vad heter han: .....
Älskar du honom mycket: aaa!
Hur är det med familjen: bra
Har du syskon: en syster
Vem är den yngsta av alla: min syster
Värsta ovanor: venne
Svagheter: -
Det första du tänker på när du vaknar: att jag har försovit mej :)
Antal piercnings: öronen,snart naveln igen

VÄLJ ETT
Coca cola eller fanta: cola
Sommar eller vinter: sommar
Choklad eller chips: choklad
Djurgården eller Hammarby: venne
Fc barcelona eller real madrid: fc barcelona såklart
Fdla eller bio: va e fdla?
McDonalds eller Burger King: mcd
Mobil eller dator: mobil
Cider eller öl: cider

FRAMTID

Drömyrke: vet inte än
Vill du ha barn: a men senare
Kommer du ha ett bra jobb: hoppas de
Kommer du ha körkort: aa
Vart vill du bo: stockholm
Kommer du gifta dig: hah aa
Festa mycket: aa
Resa utomlands mycket: ja
Fortfarande studera: arå

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Kysst någon: aa
Gråtit: naa
Köpt något: aa
Varit sur: aa
Varit ledsen: ja
Kramat någon: a
Sagt "jag älskar dig": jah
Saknat någon: AAAA :(
Varit sjuk: aa är sjuk nu
Pratat bullshit om någon: ne
Kallat någon idiot: aah hah
Åkt buss/tunnelbana/pendeltåg: a
Tittat på film: nej (:
Surfat: a haha
Smsat: hahahahah aaa spikat

HAR DU NÅGONSIN
Varit kär:
en gång
Sovit utomhus: aaa
Gråtit i skolan: neej tror inte
Gjort något dumt som du skrattar åt i dag: neej
Sett en död människa: nej
Druckit alkohol: aa
Använt droger: testat

kommer knulla bloggens mamma ikväll!!! sitter hemma sjuk och är barnvakt medans alla mina kompisar är på feest ååååh :(


Kommentarer
Postat av: Alin

OJOJ Emilia....vem kysste du senast om jag får fråga? <3<3

2009-11-21 @ 21:31:45
URL: http://alinjamil.blogg.se/
Postat av: emilia

hahah gumman berättar seen privat :)<3

2009-11-21 @ 22:28:43
URL: http://emiliajasmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0