helg

Fredag: föörst på morronen när jag tog tåget mot hjulsta påvääg t skolan sååg jag de första han gjorde när han såg mej han tog upp sin mobil och smsade B seen han stirrade söönder haha :) ..fett sköön daag i skolan  asså bara chill inte så mycke plugg :) vi garvade fett mycke haha :D .. sen kom mina till våran skola och va där ett tag sen taggade jag mona amina linn och mina heem till mina i hässelby för hon skulle fixa gele naglar på linn och amina .. när vi va däär soov vi lite fixade oss gjorde horhus sen vi taggade till mcd för att alla va hungriiga hahaha vi bokstavligen hällde i oss maten och vi har fått csn kort nu så vi får gratis plus meny HAHAHAHAHAHA tjoooockisar.se javeet .. vi satt dära i mcd och chillade lite och dreev me några killar som satt på bordet bredvid oss fett kuul :P ajaa sen tuggade vi lite i välingby centruum träffade några seen tog vi bussen till tensta.. amina och mina taggade hem så jag mona och linn tog bussen till bergshamra till lokal festen .. sen sov mona häär

Lördag: vaaknade tyyp halv 12 av att mona skreek i luuren vet inte vem hon snackade me hahahahahah meen aja sen giick vi upp och mona taggade heem direkt .. sen har jag bara varit hemma idag ska tyyp vara barnvakt till min lillasyster ikväll -.- medans de e fetaste festen i akalla :'( .. meeen aja Nu ska jag städa mitt rum de ser ut som att en bomb har exploderat här utan att överfriva gahaha :D skriiver senare för kommer säkert ha tråkigt eftersom jag ska sitta hemma ikväll ååh är fett irriterad vill uuuuuuuuuut shdiusduh :( <33

Bilder fråån mattelektionen



 föööresten loggade in på msn nyss efter 100 åår och en viss hemlig person skickade den här låten till meej fett gulliig pågud :(


Kommentarer
Postat av: jassi min jassi

weywey emiliuuush har börjat blogga igen.

vet att du gjorde det för min skull älskar dig också azizam hah xD<3

2009-11-21 @ 17:48:11
Postat av: emilia

hahhaha saaajjjjk älskar dej oxå

2009-11-21 @ 20:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0