Knaaaas :/

kaos kväll asså .. igår efter skolan taggade jag,mona,amina,aylin hem t malin och rökte vattenpipa,sen cvid 7 taggade kista centrum och åt,efter de åkte vi t en hemma fest i hallonbergen sen blev det lite knas kan inte skriva häär i bloggen men jag kom hem halv 7 på morronen iaf :/ .. sen vaknade av att mona ringde ´mej halv 1 tyyp har snackat me henne tills nu !<3 ska duscha och sånt nu är heeeelt död har ont i huvet och magen oxå :( lägger in bilder som vi tog hemma hos malin när jag fått dom :)<33


älskar dig mona malekzadeh finns alltid här för dig habibi, <3


Kommentarer
Postat av: mona

å ja älskar dig min fina älskling!!!!! :)<3

2009-11-28 @ 21:51:50
URL: http://mmonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0