mamma töjare :(

heej har inte kunnat skriva i bloggen för min data haar inte fuuunkat :/ meen aja har varit i skolan igår och idag .. idag efter skolan taggade jag,mona,aylin,golnaz och amina till kista centrum de va invigning alla nya affärerna har öppnats .. jaag säger bara oooooouuuuf man kunde inte ens gå däära de va heeelt proppat me folk asså !!!! .. vi gick runt däär ett tag sen taggade jag aylin mona och amina hem till amiina och golnaz taggade hem.. seen efter de gick vi tillbaka till kista centrum sen gick mona och amina hem så jag och aylin gick och träffade dilan,natha och viicky vi chillade lite i kiista och sen taggade vi hem ! jag kom hem nyss är heelt trött .. juuste igååår fick jag min ipood !! :D haha bästa ..
häär kommer lite bilder:)<3


biilder från igår utanföör skolan jag,aylin,linn och musse hahah alla har fåått en puss av yvonne



jag idag på bildlektionen hittade en jälvporträtt på våran bild lärare i gips HAHAHAH
Jag- BEEEENGT :O:O:O kolla kolla den häär liknar dej fett mycke!!!
Bengt- haha aa :)
Mona- neej va taskig du är emilia
Bengt- men det där föreställer ju mej ?! det är några elever som har gjort den till mej
Mona- ahaa oj :$

HAHAHAHAHAHAHA DOOOG AV GARV :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0