måndag

heej koom hem för ett tag sen från kista :) .. idag va jag i skolan försov meej som vanligt issade första lektionen :P .. seen fiick jag en höög e typ 20 papper av min mentor me prov diagnoser och läxor som jag inte lämmnat in :/ såå måste plugga idaag ligger fett efter !! ..
men aa iaf efter skolan taggade jag,aylin och mona t kista centrum där träffade vi aylins kompis dilan hon följde me oss vi kollade liite i affärer .. sen taggade mona och dilan hem och jag stannade kvaar me aylin för att hon skulle mööta vicky .. vi taggade t mcd och ååt medans vi väntade sen kom viicky och jag taggade heem.
Skaa pluggiish nuu skriver seen <3

dagens kööp svarta leggings från H&M me dragkdja där nere och två par örhängen från glitter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0