shookatt eee :)

haha koom hem för ett tag seen :) fett chill dag i skolan meen lite knaas me klassen men de  e inget nytt haha ,efter skolan taggade jag aylina golnaz och amina till kista centrum igeen för igåår de giick inte ens att kolla i affärerna asså men idag de va myyycke lugnare !!! är skiit trött ska duscha nu,noppa ögon brynen och allt shiit seen ska jag ringa till mona för hon ska hjälpa mej me engelskan måste skriva den annars kommer min lärare halshugga mej imorron hahah, seen sova !! imorron är de freedag :D:D:D:D har inga planer fhaaan !!! :@@@
ska hitta på något me tjejerna i klassen iaf ! ja skiiteriii den häär helgen jag ska ha kul :)
ajjaaa skriver imorron . pusspuss här kommer bilder från idaag ..


jaag och ayliin i skolan hahaha trötta.se


hahahaha amina och javenne vad och aylin i kista centrum hahahaha vet inte va den där föreställer men de liknar mona fett sööt :) hahahaha driiverr!!!

Minnen me dom här två låtarna


Kommentarer
Postat av: moooooonnnaaa biiiiiatttch

vadå DEN LIKNAR MONA ?! menar du mig ????????? fuling.........

2009-11-26 @ 19:05:31
URL: http://mmonna.blogg.se/
Postat av: emilia

HAHAHAHAH ojoj någoon toog åt sej :) wallah älskar dej oxå haha

2009-11-26 @ 23:48:04
URL: http://emiliajasmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0