stooolt

hahah haar pluggat klart nu asså vet inte huuuur länge sen de va jag satt och pluggade sist -.- nu är jag iaf klar med 2 historia uppgifter :) .. nu har jag bara spanska och engelska kvaar,men dom gör jag imorron har fett ont i huveet nu och är skiit trött så ska noog tvätta bort sminket och såå och gå och lägga meej snart.. imorron börjar jag 10 haha fett sköönt alla killarna i våran klass börjar 8.20 dom har simning vi tjejer hade de förra veeckan så nu har vi sov morron såhär skööönt :D .. aja ska sova nu godnatt <333
SVAR PÅ KOMMENTAR:
sarah om godnatt :$:
känner du fermisk från rinkeby? (:
svar: neej tror inte de..

Kommentarer
Postat av: george

sho katt får man haffa dig ? brukar se dig i kista& stan , du är kaaatt wallah vill haffa langa msn re

2009-11-24 @ 18:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0