trööttt

heej,idag har de varit lite knas och tjaffs i klassen men pallar verkligen inte ta upp de ..riktiii huvudvärk :/ meen aa efter skolan taggade jag och mona till solna centrum, sen till rinkeby men vi åkte aldrig till tensta vi åkte till kista ist näär vi kom dhahah :P köpte en svart tunika me glitter dära uppe och ett par lack leggings svarta från ginatricot..

skaaaa sova nu faktiis och har så ont i huvet och är så irriterad så de e bäst att jag går och lägger meeej innan jag få ut min ilska på oskyldigt foolk ahahaha :( .. aja ska tvätta bort sminket och sånt nu puss godnatt<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

har du hårförlängning eller är det ditt riktiga hår ? har du lockigt eller brukar du platta håret ? :D

2009-11-30 @ 22:36:32
Postat av: Anonym

är bilden till höger långkalsonger elr

2009-12-01 @ 20:21:29
Postat av: denise

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA EMILIA ANVÄNDER LÅNGKALSÅNGER GULLI HORA

2009-12-11 @ 00:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0