dålig uppdatering

förlååt min datar har ej funkat och gör inte de nu heller ahahah :P ..
iaf kom hem nyss,beebis ska komma hiit snart .. och min lillassterfyller år ska fira henne ikväll .
i måndags efter skolan åkte jag och mona t uppsala hahah vi fick pskos från ingenstans :P ..
där träffade vi peri och mona va me dom ett tag sen kom negar oxå .. såg  efi,alladin och ashkan däär länge sen man såg dom !! hade saknat alla fett mycke :/ sen kom vi hem vid 9  ?
igår kom jag hem efter skolan vi gick hem t mina kusiner och åt sen decka jag däär .. sen på kvällen åkte jagh och mamma t kista och köpte present t min syster och jag köpte ett par örhängen :9
de e tyyp allt jag har gjort :) ska äta lite och sånt nu skriver sen puss <333
lägger in bilder ikväll -.- <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0