igår och idag

heej . igåår åkte jag och mona t kista för att lämna tillbaka hennes klänning men de gick inte de slutade me att vi gick till tvättstugan i kista HAHAHAHA fråga ite hur vi kom in .. sen blev de hål i klänningen :/ . efter de kom amina , vi såg lilian,dorna,ewin och joelle vi va me dom ett tag ,de blev bråk de kom vakter poliser och allt så alla vi sprang därifrån sen vi gick ända t husby för att ta bussen därifeån knaas ! mina naglar blev fett lösa !! :( ahah ..  sen åkte vi hem t mona me amina , vi skulle gå på fest men vi somnade hahaah :P kom hem nyss sitter me min syster och kollaar på tv. ikväll ska jag träffa mona och amina igen vi får se va vi hittar på <3
jag och mona för länge sen :)

Kommentarer
Postat av: Mona

SAKNAR !!!

Kom till uppsala idiot, i need my PIFF :( <3

2010-02-07 @ 04:40:25
URL: http://monarouz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0