söndag

heej :) .. va hemma i fredaas bara , igår träffade jag älskling en snabbis sen åkte jag t kista me mamma och syster köpte kläder skor och såånt sen vid 9 mötte jag mona vi va ute ett tag de va feett kallt man kan ju fan inte ens vara ute kom hem vid kvart i 12 . idag ska jag bara vara hemma jag tror . ska duscha,packa lite,PLUGGA (har proov på torsdag -.- dagen innan vi reser),sen kanske älskling kommer hit om jag paallaar haha :). Yalla bosbos
Kian Z
om hej:
Hej vilken snygg blogg du har: har du fixat layouten själv? HAr stockholm sportlov nästa vecka? Åker ni själva tii miami? Du e en skitsöt tjej har du kille?
Svar: hej aa de har jag ,tack :) .. aa vecka 9 , nej med mina föräldrar men vi ska ha eget hotel rum och allt :) .. taacktack aa de har jag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0