-

Kom hem nyss från skolan .. idaag pluggade jag bra på matten faktis hahah meen inte sen på historian jag och amina kunde tyyp inte konsentrera oss hahahha .. på lunchen mona och jag skulle fråga en gubbe en sak HAHAHAHAH dooog av gaarv han hade ADHD spiiiik

Mona- Ursäkta ?
Gubben: HÅÅÅÅÅLLLKÄÄÄFTEN DIN DÅÅREEEE
Jag mona och sewe doooooooooog av garv asså sjuuuk pågud alla kollade på honom :S

nu ska jag plugga lite svenska har fått nåra uppgifter jag måste göra från förra terminen i svenska för att få g HAZHAHA:) har fixat min pil ner i samhälle oxå .. nu de e spanska ,engelska och idrott kvar ! ska fixa allt skiiteri !! :) puss<3

Kommentarer
Postat av: M I R A B E L L

hej sötnos! gud vilken fin blogg du har värkligen <3 älskar bloggar med mycket bilder så fortsätt med det !



har du ngt bra skönhets tips?



kommentera gärna om vad du tycker om min blogg och vad jag kan göra bättre! puss :)<3

2010-01-28 @ 18:34:27
URL: http://hippiehoes.blogg.se/
Postat av: Negar

Det är bra emilia! Är stolt över dig som tar tag i plugget. <3<3

2010-01-31 @ 09:51:37
Postat av: emilia

Taack gumman :D<33

2010-01-31 @ 17:09:42
URL: http://emiliajasmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0