D Ö D.

Hej :) kom hem nyss .. idag efter skolan åkte jag mona och amina och solade i skanstull .. efter de åkte vi t kista kollade runt lite och åt och amina åkte hem ... sen åkte jag och mona till hallonbergen,rissne och solna och skulle kolla en saak sen åkte vi till rinkeby och tog bussen hem därifrån .. Fan va många peddofiler de finns nu för tiden hahahah uuush asså .. iaf är FEEETTTT trött känns som att jag har varit på fjällvandring elr något hahahahaha neraa .. ska kolla på film nu sen soova tidigt ikväll !! :)
Imorron ska jag mona och amina fixa våra naglar äntligen ,sen på kvällen ska vi träffa natha och carris och hitta på något kuul .. ajaa Puss<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0