svar på kommentar

emelie om trött:
haha får väl ta om frågan kommer inte ihåg vad jag skrev knapast:( men de gör inget snälla bloggare som dej svarar ju alltid:D

1- du är en skiiiitgoo tjej o skitsnäll walla:) man vill liksom umgås med dej för du är så snäll fast hur:( de låter mobbat me haha:P

2- är du och aylin vänner igen? alltså umgås ni i skolan för hon kommit tbx nu igen. jag känner nt henne men ändå de kul o veta läser hennes blogg to:)!!

3- såg att du skrev ngt o ditt ex asso att du såg honom. ÅÅÅÅ har samma problem:( nör jag ser han så blir jag arg speciellt när han är med en tjej:( när du såg din hur känndes det? var han med någon? isfall skrek du ngt t han? haha vad heter han?:D snälla sääg alltså om du vill:p

4- vikket språk pratar du hemma?

röker du? sfall va sa dina papa o de blev han arg:O

besvara taackk älskar dej o din blogg:)

svar: hahah skulle svarat om jag sett den men hittar den inte :O .. de klaart jag svarar :D

1- hahah taack hahaha nejdå .. kom fram om du ser mej någongång (:

2- nee elr vi är typ såhär hej hejdå .. aha okeej ahah :)

3- aha åh knas :/ .. asså grejen är den att han vill ha tillbaka meej .. vi har kontakt och så men hade tjaffsat med honom den dagen jag såg honom ute.. han va med en killkompis han kollaade bara  på mej fett mycke men jag kollade bort sen när jag gick förbi honom jag ba skojare och gav honom blick HAHAHAH :P .. hahah vet inte hur de känndes :O de va väll kul för brukar inte se honom ute bara sådär om vi inte ska träffas elr något jag ser honom aldrig då :O  aa kan förstå att de e jobbigt om du ser honom me andra tjejer :O shiit vet inte vad jag skulle gjort om jag såg mitt ex me andra tjejer ouf knaas haha :) .. kan inte säga i bloggen va han heter förlåt :/ .. de finns vissa som läser min blogg som jag inte vill ska veta ! <3

4- pratar persiska (: ..
jag rökte förut .. när mina föräldrar fick reda på de .. de va andra världskriget hemma hahahah :P .. sen min pappa märkte att han inte kan göra någoot ¨åt att jag röker att jag inte slutade vad dom än gjorde så han va bara såhär om du ska röka röök inte mycke lalal men de va efter 1 år tyyp hahaha men min mamma va fett flippad !! sen nu dom kan känna lukten ibland men dom reagerar inte lika starkt längre vene varför :P   

klart jag svarar :) .. haha den älskar deej oxå :) <333


har varit i skolan idag .. är skiiiit trött asså pallar verkligen inte me skolan :S ..sitter och väntar på att bebis ska komma hiit han är påvääg nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0