dryyygt -.-

kom hem från skolan nyss .. omg asså pssyyykooos den där polisen ringde meej igeeen FEEETTT JOBBIG förra gången hon ringer och väcker mej nu hon ba är du i skolan jag ba nej hon ba aha :D du kanske är påväg hem jag ba NEEEJ assssååå skiiiiiit joibbiiig !!!!!!!! kan hon bara fatta att jag inte vill vara vittne och att M inte vill anmäla grejen shiiiiiiiiiiiit :@@@
men iaf ahahahahah .. ska hämta min syster från dagis nu ,mamma och pappa kommer hem snart dom ska köpa pizza påväg heem :D sen kommer mona hit ,sen ska vi tagga hem t henne och sova däära amina kanske oxxå kommer :) nu ska jag ladda neer mjuuusiik :) pusspuss<3


hahahah jaag i akaalla för några veckor sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0