..

Fanny om eh ? :S:
Hej emilia! Tycker synd om dig som så ofta måste vara barnvakt till din lillasyster och för att din mamma och pappa verkar gå på fest så ofta. Kan dom inte turas om att gå så du som är ung tjej får va med dina kompisar? Du har en jättefin blogg!
Svar: hej .. HAHAHAH asså de är ju inte något jobbigt ,dom går ju på släckt träffar och jag och min lillasyster får ju följa me men pallar inte ! och dom kvällar jag ändå ska vara hemma kan min lillasyster lika järna vara hemma me mej ! hon leker ändå själv jag gör ingenting ,va ska man göra ute i kylan ändå ;) mina föräldrar tar me min lillasyster om jag inte vill stanna hemma,jag är ju ute ofta ? .. de e inte som att jag sitter hemma varje kväll och är barnvakt och lider av de :)
tack

Kommentarer
Postat av: Anonym

järna stavas med G, gärna. liten kommentar bara

2010-01-10 @ 15:02:37
Postat av: Anonym

Varför ge på sig amanda på bloggen? Ni som har kännt varandra sedan du var 6år kan väl ringa henne eller träffa henne personligen om du har något problem med henne?

2010-01-10 @ 15:03:58
Postat av: emilia

okej tack.



hahahahaha eh ? för vi väntade på att de ska komma från dej ? saaajjjk hahahaha vi ska när skolan har börjat ska vi t hennes skola oroa dej inte .. och om vi hade bott i uppsala hade vi gått t henne för läge sen men är lite svårt när vi bor i sthlm men jag lovar de kmr ;)

2010-01-10 @ 16:12:20
URL: http://emiliajasmin.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför ska ni till hennes skola? Varför tar du ens åt dig?

2010-01-10 @ 18:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0