första inlägget 2010 :P

Igåår bleev de knaas !! mona kom hit vid tp 7 sen kom amina vii rökte vattenpipa chillade hinkade och lite sånt hehe sen kom malin .. :) vi va hemma hos mej vi glömde boort tiden heeeeelt!! klockan halv 12 mona ba VI MÅSTE VARA PÅ STAN OM 30 MINUTER :O:O::O:O såå alla slängde på sej jackorna och skorna vi tyyp sprang till tunnelbanan när vi va vid tåget klockan va 10 i 12 :/ vi fick panik asså vet inte huur många gånger jag halkade !!! tror jag ramlade 2 gånger oxå hehe .. men iaf när vi satt på tåget kollade på min lur hela tiden för ville hinna till 12 slaget .. men NEEEEJ 12 slaget vi satt i ett fkng tååg me bengaler som sprang ruunt hoppade dansade och alllt !! knaaas ,,, när vi va framme i tcentralen åkte malin till fridhemsplan och jag mona och amina åkte till slussen och träffade massa däära !! .. sen efter ett tag åkte vi till stan och åt på donken letade feeest .. de blev knas på den festen vi skulle till så vi taggade inte dit och vi pallade inte gå till någon annan feest alla festerna va fett långt boort plus mona hade åkt hem så .. :( tillslut taggade jag och amina hem till mej hon sov hära ,vi kom hem ungefäär 3 typ .
sen imorse vaknade vi ååt och sånt sen taggade vi hem till amina i kista .. golnaz kom oxå diit sen gick vi ut och röktevattenpipa me tina och ines oxå :) och nu har jag kommit hem har ätit och sånt asså jag FRYYYSER ihjääl fett kallt de känns som ekkel istid elr något -.-
en fuckad bild från nyår lägger upp flera när jag fått dom puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0