lödraag

hej :) igår efter skolan träffade jag mona och amina , kiana en snabbis i sumpan jag gav hennes örhängen opch fick en present från henne från thailand skiit guliiggg <33
efter de åkte jag mona och amina t skanstull och solade . asså fett bra solarium pågud!!
sen åkte vi t centralen och hämtade mona och negar .. sen gick vi och åt , sååg en viss person i stan FETT SYYND säger jag bara .. sen åkte vi hem t mej men vi pallade inte vi chillade bara ett tag hos mej .. sen taggade mona och amina hem och jag,negar och mona giick hem t min kusin han fyllde år ! vi va där ett tag sen vi kpom hem och soov typ 2 3 ? ..

Idag ska jag mona och negar åka och sola .. sen ska vi möta mona tyyp .. skriver sen pusspuss



Anonym om kan inte somna hehe :P:

vem är du kär i?
svar : hahaha kär i ... privat :)



Kommentarer
Postat av: jasmin

hej emilia:D



1- tror jag såg dej i förri går:p du va skitisöt:d du kollade på mej men du kolla typ snett, jag va nära på gå fram t dej o säga at din blogg e tung men sen jag ba nää de pinsamt hon kommer tro jag är en tönt blatte hahahah:D men duu verka sitsöt men du kolla på mej blev lite sådär ehhe:O



2- vem såg du igår:O va du arg på nåogn? kände du personen ellr vad:O



pusssss på dej:d§§§§

2010-01-23 @ 22:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0