måndaag

´heejsäään :D .. igåår åkte jag t skärholmen och träffade mooonaaa :D mona från uppsala :P hahah och hennes kusiner sharon och shannettte vi chillade lite dära i skärholmen kollade lite på kläder och åt .. de va länge sen jag träffade henne !!! saknade henne fan !! .. efter de åkte jag t kista och träffade amina i kista vi åkte t hallonberghen där mona va ,vi tog bussen hem t mej därifrån doom sov häära .. oouuuf sov 2 timmar hela natten asså !!!! .. sen vaknade vi och kom t skolan försent :/ .. idag smällde dom en till raket i skolan fett syynd aso varneda dag -.- på toorsdag är vi LEEDIIGAAA :D och i helgen kommer negar och kanske mona hit då de händer grejer ahhahahhahahah<3

 jag,mona,amina och min syster på bilderna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0