negar är här ..

idaag vaknade jag halv 3 typ han iinte träffa en viss person .. jag gick och hämtade negar från centralen sen åkte vi till mammas jobbi kista och lömnade negars väska däära sen träffade vi amina och maria ,vi åkte till kungsträdgården vi skulle åka skridskor men de va stängt så vi åkte runt me skorna ett tag hehe sne gick vi upp på scenen och dansade och sjöng hahaha .. sen gick jag och negar och ååt på mcd , och nu ska vi kolla på film me mamma och hennes syster och min lillasyster skriver sen puss<3

Kommentarer
Postat av: sadaf rajin

heej emilia:D din blogg är skitbrah asso jag svär läser den varjedag för deen e tuung ta aldrii bort!!



gumman jag hade några frågor jag ville du skulle besvara på:p



1- fåru vara ute till halv 3 på kvällen? vad säger din pappa om det:O lr mamma:O



2- rökeru du? isfall va säger de om det? blev de nt arga? för jag tönkte iranii föräldrar



3- festar du mkt? får du det..



4-vilket landkmr du ifrån? är du hel iranie? pågrund av ditt namn asso hah:D



5- hur många poäng gick du ut med i 9an? vikken skola? vart bor du ngnstans?

skolka du mkt o så? asso blev din familj arg o så:/?



6- vad har hänt med dej o aylin? ni va ju jätte bra vänner dessutom går ni i samma klass.. jag hörde att ni va osams ftrsom du skrev det i in blogg.. jag vet att de hemligt men blev verkligen nyfiken :p hoppas du svarar , frlåt för mycket frågoor,



kheyli blogget khoobeeeh:D!! booos

2010-01-05 @ 00:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0