sista dagen

IMORRON BÖRJAR SKOLAN FAAN -.- fettt tråkit !!! ska vara vaken hela natten sen möta amina mona och kanske golnaz  typ 5 6 på morronen haha sen ska vi tagga t skolan
igår va jag mona och amina i kista kollade runt lite och såånt sen mötte vi denise och jaklin ,jag mona denise och jakliin sov dära .. idaag när jag vaknade åkte jag t rinkeby och träffade mamma klippte mej däära ASSÅÅ MITTT HÅÅÅÅÅR :'( ska aldrig aldrig mer klippa mej hos frisörhor mammatöjarna dom klipper av hela fkng hååret !!! :@@@@@ hade inte klippt mej hos frisör på 2 år faan ska ALDRIG mer göra de pågud är fett arrrggg !!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du visa bild på dig nu eftersom du har klippt ditt hår?:) gillar din blogg den e skit bra:)

2010-01-12 @ 18:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0