söndag

heej.. idag skulle jag och mona leka duktiga och gå upp tidigt och åka t stan eftersom de bara är öppet t 5 på söndagar .. så igåår jag ba mona du kommmer inte vakna när jag väcker deej :@@@ lalal du måste gå upp när jag väcker dej ,hahahahaha meen sen sov vi typ till 2 halv 3 ? vi kom t stan en halvtimme innan stan stängde .. vi kollade runt lite dära sen taggade vi till kista ! köpte 2 par jeans leggings och en tröja .. lägger in bildler på dom seen .. senare kom amina t kista vi mötte henne vi chillade lite i kista drev me några tjejer dom bleev fett  rädda dom trodde att vi skulle slå dom HAHAHAH :P .. yallafall när jag kom hem åt jag duschade städade och snackade me sonya i luur (:
imorron ska jag träffa en hemlig person klockan 1 om jag inte sover -.- hehe :) sen vid typ 3 kommer negar hit vi får se va vi hittar på ... puss<3



fula bilder från idag ..

Kommentarer
Postat av: mina

hej :) .. hur mycket pengar får du i månaden ? får du ditt csnbidrag bara eller? du verkar bortsämd :O hur många jackor har du igentligen ?

snälla svara, din blogg är tung <3

2010-01-04 @ 03:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0