utgåång

heej :) nu har jag ätit och fixat mej .. väntar på att negar ska bli klar så ska vi tagga  och träffa mona i kista? sen senare ska vi träffa några personer ;) hehe ..ska plussa mitt sl kort idag oxå haha får psykos på den hära :S
skriver när vi kommit hem jalla boos <3


paola om PSYYYKOOOOOOOS:
Varför ringde polisen dig ? :/
Din blogg är tyngast :) haha
Svar: de är bara en grej som hände .. ska tydligen vara vittne från ingenstans gav dom inte ens mitt namn elr person nummer den kvällen så fattar inte hur dom fick tag på mej :S
haha taaacktack ;)

Kommentarer
Postat av: ohnikis.blogg.se

EMILIA JA HOPPAS VERKLIGEN DU TOG BIIILDDDDD PÅ MIN MAN:(:(<33

2010-01-06 @ 22:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0