är me tjejorna

hej .. idag åkte jag mona och negar t skanstull och solade .. efter de åkte vi t stan och träffade mona och milad vi åkte t hallonbergen och rökte vattenpipa och nu kom vi heem vi har chillat och såånt nu har ena mona somnat ,och mona och negar sitter hära bredvid mej .. ska sova nu är fett trött pusspuss godnatt <3

jasmin om lödraag:
hej emilia:D

1- tror jag såg dej i förri går:p du va skitisöt:d du kollade på mej men du kolla typ snett, jag va nära på gå fram t dej o säga at din blogg e tung men sen jag ba nää de pinsamt hon kommer tro jag är en tönt blatte hahahah:D men duu verka sitsöt men du kolla på mej blev lite sådär ehhe:O

2- vem såg du igår:O va du arg på nåogn? kände du personen ellr vad:O

pusssss på dej:d§§§§
Svar:  1.heej jasmin :) ,, aha gjorde du :O haha taack <3 ooj förlååt asså pågud märker inte själv att jag kollar snett de blir bara så utan att jag tänker på de !! .. ta det inte personliigt ! kom fram nästa gång du ser mej blir bara glaad :)

2.jag såg mitt ex hehe
puss på dej oxå <33


Bilder från idag




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0