svar på kommentarer :)

sadaf rajin om negar är här ..:
heej emilia:D din blogg är skitbrah asso jag svär läser den varjedag för deen e tuung ta aldrii bort!!

gumman jag hade några frågor jag ville du skulle besvara på:p

1- fåru vara ute till halv 3 på kvällen? vad säger din pappa om det:O lr mamma:O

2- rökeru du? isfall va säger de om det? blev de nt arga? för jag tönkte iranii föräldrar

3- festar du mkt? får du det..

4-vilket landkmr du ifrån? är du hel iranie? pågrund av ditt namn asso hah:D 

5- hur många poäng gick du ut med i 9an? vikken skola? vart bor du ngnstans?
skolka du mkt o så? asso blev din familj arg o så:/?

6- vad har hänt med dej o aylin? ni va ju jätte bra vänner dessutom går ni i samma klass.. jag hörde att ni va osams ftrsom du skrev det i in blogg.. jag vet att de hemligt men blev verkligen nyfiken :p hoppas du svarar , frlåt för mycket frågoor,

kheyli blogget khoobeeeh:D!! booos

SVAR: hej sadaf :) taack <33 nejdå ska blogga så länge jag kan hihi :)

1, haha neej eller de beror på vad jag ska göra , på nyår fick jag vara det ! och annars får jag vara ute till halv 1 typ om jag bara ska vara ute , men om de är fest elr något får jag vara ute längre för mina föräldrar vill hellre att jag är på fest än va att jag bara är ute förstår  du ? :P .. men jag kommer oftast hem senare än va dom säger dom blir inte så arga dom säger bara typ du skulle komma hem för en timme sen lala :) för jag svarar alltid när dom ringer när jaag är ute
2, a, asså i början när dom fick reda på de dom åååt mej levande !!! men nu dom är lugna .. :P fast dom
låter ju inte mej röka .
3,Nej festade mer förut ,, de händer ibland bara , jaa de får jag men inte ofta !
4, hahah nej jag är halv turk och halv iranie :)
5, 175 poäng gick jag ut med ! tunabergskolan .. jag bor i sthlm solna , aa skolkade mycke i 7,8 och 9an nej dom blev besvikna !! men dom fick oftast inte reda på att jag skolkade hehe :) och fick verkligen kämpa sista veckorna i 9an så jag skulle få g i alla ämnena .. meen skolkar inte nu längre inte så ofta iallafall ! :)
6, de e små tjaffs om grejer missförstånd och sånt ,, men jag tycker inte att jag bråkat me aylin elr något men det har blivit konstig stämmning mellan oss !! men tror allt kommer bli som vanligt sen !

hahaa såklart jag svarar :* merci to khobi <33 haha

nathalie om nyår hemma hos mej innan vi taggade ut:
åhh vad fint rum du verkar ha :)
svar: haha tack kan lägga in bild på den någongång (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0